DENSO hè un capu mundiale in a tecnulugia di diesel è in u 1991 era u primu fabricatore di l'equipaggiu originale (OE) di bugie incandescenti ceramiche è hà pionnieru u sistema di ferrovia cumuni (CRS) in u 1995. Questa cumpetenza cuntinueghja à permette à a cumpagnia di aiutà i pruduttori di veiculi in u mondu sanu. per creà veiculi sempre più responsivi, efficienti è affidabili.
Una di e caratteristiche chjave di u CRS, chì hà ghjucatu una grande parte in a consegna di i guadagni di efficienza assuciati cù questu, hè u fattu chì opera cù u carburante sottu pressione. Cume a tecnulugia hà evolutu è u rendiment di u mutore hà migliuratu, cusì hà aumentatu a pressione di u carburante in u sistema, da 120 megapascals (MPa) o 1.200 bar à l'intruduzioni di u sistema di prima generazione, à 250 MPa per un sistema di quarta generazione attuale. Per dimustrà l'impattu drammaticu chì u sviluppu generazionale hà cedutu, u cunsumu di carburante comparativu hè diminuitu di 50%, e emissioni di 90% è a putenza di u mutore di 120%, durante i 18 anni trà una prima è a quarta generazione CRS.
Pompe à carburante à alta pressione
Per operare cun successu à pressioni cusì elevate, u CRS s'appoghja nantu à trè elementi vitali: a pompa di carburante, l'injectors è l'elettronica, è naturalmente sò tutti sviluppati cù ogni generazione. Allora, i pompi di carburante HP2 originali utilizati principarmenti per u segmentu di l'auto di passageru à a fini di l'anni 1990, anu passatu per parechje incarnazioni per diventà e versioni HP5 usate oghje, 20 anni dopu. In gran parte guidati da a capacità di u mutore, sò dispunibuli in varianti unicu (HP5S) o duale cilindru (HP5D), cù a so quantità di scaricamentu cuntrullata da una valvula di cuntrollu pre-corsa, chì assicura chì a pompa mantene a so pressione ottima, sia o micca. u mutore hè sottu carica. À fiancu à a pompa HP5 aduprata per i vitture di passageri è i veiculi commerciali di capacità più chjuca, ci hè l'HP6 per i motori da sei à ottu litri è l'HP7 per capacità sopra à questu.
Iniettori di carburante
Ancu s'ellu, in tutte e generazioni, a funzione di l'iniettore di carburante ùn hè micca cambiatu, a cumplessità di u prucessu di consegna di carburante hà sviluppatu significativamente, in particulare quandu si tratta di u mudellu di diffusione è di dispersione di e gocce di carburante in a camera, per maximizà l'efficienza di combustione. Tuttavia, hè cumu sò cuntrullati chì cuntinueghja à passà u più grande cambiamentu.
Cume i normi di emissioni in u mondu sò diventati sempre più stretti, injectors puramente meccanichi anu lasciatu u modu à versioni elettromagnetiche cuntrullate cù solenoidi, travagliendu cù l'elettronica sofisticata per migliurà a so prestazione è dunque riduce l'emissioni. In ogni casu, cum'è u CRS hà cuntinuatu à evoluzione, cusì l'iniettore, per ottene l'ultime norme di emissioni, u so cuntrollu hà da esse sempre più precisu è a necessità di risponde in microsecondi diventa imperativa. Questu hà purtatu à l'injectors Piezo chì entranu in a lotta.
Piuttostu chè s'appoghjanu nantu à a dinamica elettromagnetica, sti injectors cuntenenu cristalli piezo, chì, quandu sò esposti à un currente elettricu, si espansione, tornanu solu à a so dimensione originale mentre scaricanu. Questa espansione è cuntrazione si faci in microsecondi è u prucessu forza u carburante da l'iniettore in a camera. A causa di u fattu chì ponu agisce cusì veloce, l'injectors Piezo ponu fà più injections per cilindru da una versione attivata da solenoide, sottu pressione di carburante più altu, chì migliurà l'efficienza di combustione ancu più.
Elettronica
L'elementu finali hè a gestione elettronica di u prucessu d'iniezione, chì à fiancu à l'analisi di parechji altri paràmetri, hè tradiziunale misurata cù l'usu di un sensor di pressione per indicà a pressione in l'alimentazione di carburante à l'unità di cuntrollu di u mutore (ECU). In ogni casu, malgradu u sviluppu di a tecnulugia, i sensori di pressione di carburante ponu ancu fallu, causendu codici d'errore è, in casi estremi, arrestu cumpletu di l'ignizione. In u risultatu, DENSO hà pioneratu una alternativa più precisa chì misura a pressione in u sistema di iniezione di carburante per mezu di un sensoru incrustatu in ogni iniettore.
Basatu intornu à un sistema di cuntrollu in ciclu chjusu, a Tecnulugia di Raffinamentu di Precisione Intelligente (i-ART) di DENSO hè un iniettore auto-apprendimentu dotatu di u so propiu microprocessore, chì li permette di aghjustà in modu autonomu a quantità di l'iniezione di carburante è u timing à i so livelli ottimali è cumunicà questu. informazioni à l'ECU. Questu permette di monitorà continuamente è adattà l'iniezione di carburante per combustione in ognuna di i cilindri è significa chì ancu autocompensa per a so vita di serviziu. i-ART hè un sviluppu chì DENSO ùn hà micca solu incorporatu in i so injectors Piezo di quarta generazione, ma ancu selezziunate versioni attivate di solenoide di a stessa generazione.
A cumminazione di una pressione di iniezione più alta è a tecnulugia i-ART hè una svolta chì aiuta à maximizà u rendiment di u mutore è riduce u cunsumu d'energia, rendendu un ambiente più sustenibile è guidà a prossima tappa di l'evoluzione di u diesel.
U Aftermarket
Una di l'implicazioni maiò per l'aftermarket indipendente di l'Europa hè chì, ancu se l'arnesi è e tecniche di riparazione sò in sviluppu per a reta di riparazione autorizata DENSO, attualmente ùn ci hè micca una opzione pratica di riparazione per pompe di carburante o injectors di quarta generazione.
Dunque, ancu se u serviziu è a riparazione di CRS di quarta generazione pò è deve esse realizatu da u settore indipendente, e pompe di carburante o iniettori chì anu fallutu ùn ponu micca esse riparati attualmente, per quessa, deve esse rimpiazzati cù novi parti di qualità OE chì currispondenu furnite da pruduttori reputabili, cum'è cum'è DENSO.
Tempu di Postu: Dec-08-2022